TRX hold

Hvad er TRX?

TRX er et træningsredskab, som man kan benytte til at udføre flere hundredevis af øvelser for hele kroppen. Ved brug af TRX’en udnytter man tyngdekraften og sin egen kropsvægt til at regulere hvor hård en given øvelse skal være. Man kan desuden udfordre sin stabilitet mere og mere i takt med, at man føler sig komfortabel ved brugen af TRX. I FYSIQ kan du træne TRX alene eller på hold.

I de efterfølgende afsnit kan du læse om de forskellige TRX hold vi tilbyder.

TRX hold

På dette hold bliver du udfordret på din styrke, balance, stabilitet og core. Med andre ord, får du trænet hele kroppen igennem. TRX er effektivt og skånsomt, da du udelukkende arbejder med din egen kropsvægt i TRX selen, derfor kan intensiteten let styres. TRX er holdet for dig, der gerne vil have styrke og balance

TRX-flow hold

På TRX-Flow arbejder vi med at nedbryde spænding og samtidig bygge styrke og mobilitet. Denne 45-minutters yoga inspirerede TRX træning kan alle deltage på.

TRX-core hold

Opbygning Core styrke er kritisk for en stærk, afbalanceret krop. På 15 minutter vil du arbejde din Core fra alle vinkler. Dette er en hård og kort session, hvor du kan arbejde på at tone og opstramme alle dine mavemuskler på én gang.

TRX-rip hold

Med TRX Rip træning kan du, ligesom på de andre TRX hold, opbygge core styrke, fleksibilitet og udholdenhed gennem bevægelsesmønstre fra hverdagen og sport. Dette er en kombineret træning hvor vi også bruger Rip og der kan forekomme andre udfordringer såsom bænke, vægte og formroller.