Inspiration til hjemmetræning

Biocircuit Alternativ (22 min.)

I denne video kan du træne nogle øvelser som alternativ til det du normalt træner i Biocircuit. Formatet kender du: 2 runder, 2 ganges træning af hele kroppen, 22 minutter i alt.

Træner: Aleksander Enoch

Yoga for begyndere (28 min.)

Denne sekvens er velegnet til alle. Du kommer de vigtigste muskelgrupper igennem og får trænet balance og koordination. God fornøjelse.

Træner: Gitte Lindgaard

Hensynstagende yoga (26 min.)

Få ro i krop og sind med en hensynstagende yogasession.

Træner: Gitte Lindgaard

Guidning (14 min.)

Lad dig guide ind i et indre univers af ro, hvile og væren.

Træner: Gitte Lindgaard

Afspænding af skulder og nakke (9 min.)

Med denne blide yogasekvens kan du løsne og afspænde nakke og skuldre siddende på en stol. Vi arbejder også med åndedrættet for at skabe ro og nærvær i krop og sind.

Træner: Gitte Lindgaard

Yogaflow for øvede (28 min.)

Er du i forvejen fortrolig med yoga? Prøv dette hjemmetræningsprogram, som giver dig en yoga time, du nemt kan lave derhjemme.

Træner: Gitte Lindgaard

Ryg/mave træning (20 min.)

Få sved på panden med denne ryg/mave session. Programmet er opdelt i tre forskellige dele. Vi kører 2x2 runder af tre forskellige øvelser, og slutter til sidst af med 4 minutters tabata. God træning!

Trænere: Camilla Kreil og Amanda Giessing

Coretræning (15 min.)

15 minutters effektiv træning for din core, krydret med et par enkelte øvelser for din puls. Giv den gas!

Træner: Aleksander Enoch

Svingsekvens (15 min.)

Få bevæget kroppen igennem med en 15 minutters sving sekvens. Træningen kan bruges til at få hele kroppen bevæget godt igennem, eller i forbindelse med nogle af de andre videoer her på siden. En rigtig god måde at få pulsen lidt op på! God fornøjelse.

Træner: Christina Mouritsen

Træning for artrose (15 min.)

Har du artrose/slidgigt, så kig med her. Vi har designet et program, som du nemt kan lave derhjemme. Hvis du i forvejen går på vores GLA:D hold, så vil disse øvelser være gode som supplement derhjemme.

Link til elastik (brug rabatkoden: "fysiodanmark" for 30% rabat):

https://clinicalinnovation.dk/shop/x-care-hjemmetraening-4899p.html

Træner: Jakob Guldager

Bodywork (30 min.)

Få pulsen op og sved på panden med en hård træning for hele kroppen. Tempoet er højt, musikken er høj og humøret er højt.

Træner: Kamilla Bugge

Mave/balle/lår (30 min.)

En hård træning for mave, baller og lår.

Træner: Kamilla Bugge

Puls og styrke (21 min.)

Få sved på panden med denne puls og styrke session for hele kroppen. Programmet er opdelt i tre forskellige dele. Vi kører 2x2 runder af tre forskellige øvelser, og slutter til sidst af med 4 minutters tabata. God træning!

Trænere: Camilla Kreil og Amanda Giessing

Tips, tricks og træning til kontorryggen (15 min.)

Tips, tricks og træning til kontorryggen, der driller. Har du flyttet din arbejdsplads hjem, og er du begyndt at kunne mærke ryggener af at sidde anderledes end normalt? Så har vi her lavet en lille guide til, hvordan du kan få det bedre.

Fysioterapeut: Mikkel Hjuler

Tips, tricks og træning til kontornakken (9 min.)

Få sved på panden med denne puls og styrke session for hele kroppen. Programmet er opdelt i tre forskellige dele. Vi kører 2x2 runder af tre forskellige øvelser, og slutter til sidst af med 4 minutters tabata. God træning!

Trænere: Camilla Kreil og Amanda Giessing

Flere videoer på vej...

Vi arbejder hårdt på at lave flere videoer til dig. Hold dig opdateret her på siden 🙂

Få mere indhold som dette - direkte i din indbakke

blog-træning-fysioterapi

Tilmeld dig vores nyhedsbrev i dag!

Vi sender ca. 1-2 gange om måneden og du kan altid melde dig fra igen.